Jullann ♥

Alla inlägg under april 2013

Av jullannfoto - 7 april 2013 10:07

Vaknade av att solen sken in genom mitt fönster. Och så satte jag mig vid datorn och efter ett tag märkte jag att det hade börjat snöa D:
Det var värsta snö stormen...
Det värkar ha slutat lite nu, men det snöar fortfarande /:
Det ska ju vara vår nu!! Är så trött på snön. Aja...


Lite bilder på den hemska snön D:

Bra, nu har det slutat snöa, Nästan..
Solen skiner också :D 

Av jullannfoto - 6 april 2013 16:05

Som ni har märkt har jag inte bloggat på väääldigt länge.
Det brukar vara så att när jag väl har börjar blogga så tappar jag efter en stund blogglusten. Då blir det så att jag bara känner mig tvingad att skriva ett inlägg, och inte att det är något roligt. Och då är det ju inge roligt att blogga.

Men nu är blogglusten tillbaka, och jag är sugen på att börja blogga igen, så vi får se hur länge jag gör det...
Ska försöka uppdatera mycket och så :)


Lite bilder från idag.
Har lekt med min kompis Felle (Felicia)
 

 

 

 
Blommor och en fjäril! :'D

Follow on Bloglovin

Presentation ♥


Hej och välkommen till min blogg ♥

Jag är en tjej på 12 år som gillar att fota och spela fotboll

Jag har haft rätt så många bloggar, men nu väljer jag att satsa mycket på den här bloggen, så jag hoppas att just DU stannar ♥

Vi ses :*

Fråga här om du undrar något ♥

22 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vad ska du göra i sommar?♥
 Vara hemma typ
 Åka till landet
 Åka runt i sverige
 Åka till ett annat land
 Åka till månen
 Något helt annat (skriv gärna i en kommentar vad du ska göra isånnafall) ;)

Sök i bloggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Pink Horizontal Stripe Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards