Jullann ♥

Alla inlägg under april 2013

Av jullannfoto - 25 april 2013 15:54

Åh, vilken dag! Så skön och härlig! :D Jag är så glad så att det sprutar om mig ;D Haha nemen, längesen jag måde så här bra :)

Ja det hände en sak i skolan som gjorde så jag måde bättre, vilka vänner jag har egentligen.

Sen vädret, asså känns som sommar :D

Var ute jätte mycket med minna kaniner. Och ja, guud va skönt. Sen blir det fotbolls träning också ;D yey! Roligt!

Tog typ 100 bilder också, här kommer några vår bilder jag tog ;)


Fjäril, så vacker <3

 
  

Och helt klar blå himel

  
Minna underbara, söta kaniner, Skilla och Snuffa <33

 
 
Och bara en vår bild ;)

 

Av jullannfoto - 24 april 2013 19:07

 

Kände för at göra en ny design. Var så trött på den förra och kände för att fräsha (stav?) upp bloggen lite ;D Haha.


Det tog jättelång tid, men jag blev faktiskt rätt nöjd..;]

Men vad tyckte ni? Blev den bra eller dålig, var den fin, ful , tråkig, konstig , mm. Koommeenteera! Jag vill veta D:


Om ni undrar vilken sida jag gör designen på så vet jag nt. :)
Haha nej, det är på pixlr.com. Klicka HÄÄÄR för att komma dit. Redigerar alla minna bilder där också :D

Av jullannfoto - 24 april 2013 17:00

  

Japp, Fika ;*<3
haha, nej det var föreldrar fika och eleverna fick ta hur mycket fika de ville.Hahahah, sitter här och typ spyr så fort jag tänker på fika, Ussccch helt proppmätt Cx

 Jaja, så går det när man får ta hur mycket fika man vill....;D

Av jullannfoto - 23 april 2013 18:29

Ja, jag bloggade inte igår, Jag vet, Förlåt ):
Men hade fotboll och var sedan tvungen att öva till ett SO prov på fredag :c

Aja idag så har jag haft dans och nu ska jag väl plugga lite mer till provet. -.-
Så tråkigt. Och ja, så tråkigt inlägg där man bara får läsa om plugg och en bortförklaring till varför man inte bloggade, Men men, bättre en inget alls. Så var nöjda!
haha nejdå. Desutom har jag inte så många läsare så ja.. :(


Och eftersom ett inlägg blir otroligt tråkigt utan en bild så får det bli en random bild..c;
Hehe, Minna fina converse ;) Skilla ( min kanin ) Är i vänstra hörnet också xD

 

Av jullannfoto - 21 april 2013 18:35

Har spelat fotbolls match idag ;)
Körde mot enskede och det blev 1-1
Fast vi var bättre, vi hade massor med chanser men gjorde bara ett mål -.-

Har också lekt med min kompis Felle (felicia) :D

Minna snygga fotbolls skor...c:

 

Av jullannfoto - 20 april 2013 13:40

Just nu är jag så trött...
Har inte kunnat uppdatera något eftersom jag och en kompis har haft pyamasparty och sovit över.
Sov bara 2 timmar typ...c:
Och imorgon blir det tidig fotbollsmatch också ._.
Aja roligt att spela fotboll i alla fall...(;
Nä, nu orkar jag inte skriva mer :s

  
Den bästa bilden jag hitta....

Av jullannfoto - 18 april 2013 16:45

Haha, Ja som ni märkte gick det helt uuuselt att blogga
Men nu så, Nu ska jag göra det! Minst en vecka i alla fall...
Så jag lovar, det kommer fler inlägg ;)
 
Bara en bild...o.o

Av jullannfoto - 8 april 2013 19:21

Haha, ja vad bra det gick att blogga! Har nästan tappat blogglusten igen -.-

Haha, Gud. Hur kan ja tröttna redan efter en dag. Och ja, jag vet, det har inte blivit så många inlägg.
Nu när skolan börjar blir det väl ännu mindre också -.-
Aja, vi får se. Ska försöka blogg mycket ;]

Idag har jag i alla fall vart i skolan (Jätte kul) -.-
Sen efter skolan fick jag skynda mig till fotbolls träningen! Och den var kul i alla fall :D
Ja, sen har jag duchat ätit middag och nu sitter jag här ;)


  
Haha, inte så fin bild.
Men den är gammal och jag orkar inte leta på en bild eller redigera den xD
heehheeehe..

Follow on Bloglovin

Presentation ♥


Hej och välkommen till min blogg ♥

Jag är en tjej på 12 år som gillar att fota och spela fotboll

Jag har haft rätt så många bloggar, men nu väljer jag att satsa mycket på den här bloggen, så jag hoppas att just DU stannar ♥

Vi ses :*

Fråga här om du undrar något ♥

22 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vad ska du göra i sommar?♥
 Vara hemma typ
 Åka till landet
 Åka runt i sverige
 Åka till ett annat land
 Åka till månen
 Något helt annat (skriv gärna i en kommentar vad du ska göra isånnafall) ;)

Sök i bloggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Pink Horizontal Stripe Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards