Jullann ♥

Alla inlägg under maj 2013

Av jullannfoto - 31 maj 2013 14:31

Japp idag så var vår årskurs vid söderbysjön ;) Och nej, jag kunde cykla dit. Men det gjorde ont hela biten D:

Sen fick vi godis, korv, popcorn. Och så lekta vi massor av lekar och sånt. 8)

Jag var inte med på någon lek eftersom jag inte kan springa eftersom jag har ont i knät c: Men dom flesta av minna kompisar var inte heller med på någon lek.

Istället låg vi och solade typ hela tiden. ;) Som tur är så har jag nt bränt mig heller. Och jag blev faktiskt lite brun xD

Synd bara att vi inte fick bada. För det var verkligen varmt. Vi fick bara doppa fötterna ^^


bilder från idag!

 

Av jullannfoto - 30 maj 2013 17:55

Haha, rubriken. xD

Nemen allvarligt, om mitt knä gör lika ont imorn som idag så får jag väl halta till söderbysjön :(

Okej jag ska förklara...


Imorgon ska årskursen till söderbysjön (en sjö som ligger en liten bit från vår skola) och Festa :D

För att vi har läst 1000 böcker tillsammans i årskursen ;)


Men till söderbysjön är det en rätt så lång bit att gå så vi bestämmde att alla skulle cykla dit. MEN


Idag så ramlade jag på cykeln, Hehehe, Och slog i knät och skrapade upp hela armbågen typ :s Så nu typ haltar jag.

Jag kan absolut nt cykla. Så vi får se...c:


Hoppas jag mår bättre imorgon ;)


en gammal bild c;

 

Av jullannfoto - 29 maj 2013 19:11

Här kommer bilderna jag tog lite tidigare idag ;)


 

 

 

 

 

 

 

 

Av jullannfoto - 29 maj 2013 15:38

Idag så har jag haft friluftsdag (heter det så? :o) Hela dagen. Vi slapp som tur var det värsta regnet. Men det regnade lite i början.



 - Första grenen vi gjorde var längdhopp. Det var det som gick bäst för mig ;) Jag var typ bäst av alla tjejer, Hehe xD

 - Men sen så var det "kasta liten boll" . Det gick väl Ok.


 - Sen var det höjdhopp. Det gick rätt så bra ;)


  - Sen var det lunch.


 - Sen kasta kula. elr stöta kula. elr vad det heter ^^ Men det gick inte så bra c:


 - Sen var det springa 60 meter. Och när jag sprang det så typ sträckte jag typ benet jättemycket så jag börja grina. Haha xD

Så sen sprang jag inge mer c:


 - Sen var det också att springa 2,6 km men det sprang jag ju nt eftersom jag hade jätteont i benet :(



Sen slutade vi kl 1 ;D Vi skulle egentligen sluta kl 2, Men det gick snabbare att göra alla grenar så fick fick sluta kl 1 ^^

Sen cyklade jag hem i spöregnet och tog lite foton som jag visar sen ;)



Minna fina gympaskor som nu är helt dygnsura :c

  
 Varm Oboy ;) Gott när man kommer hem när det har regnat


Mitt "fina" hår som blir alldeles lockit när det har regnat. elr asså när håret har blivit fuktigt.

Ni kankse inte vet hur mitt hår brukar vara, men det brukar vara nästan rakt ^^
   

det är lockigare irl än vad det ser ut som på bilden ;)


Av jullannfoto - 28 maj 2013 17:36


En bild jag tog på några syrener för några dagar sen (;


Idag så har det varit en vanlig dag. Har precis kommit hem från dansen och ska nu bara ta det lungt. ;D
Har inget roligt att skriva om så det blev inte så roligt inlägg. Men men. Bättre än inget ;)

Av jullannfoto - 27 maj 2013 20:01

Har haft dansuppvisning idag :D Det gick väldigt bra! Fast det gick väldigt snabbt. Det brukar vara ca. 10 grupper som uppträder och vi brukar dansa två danser. Men den här gången var det bara tre grupper som bara gjorde var sin dans /:


Så det blev inte så stor uppvisning som det brukar. Så det var inte så jättekul. men det gick i alla fall bra! ;)


 

Av jullannfoto - 26 maj 2013 18:28

Har spleat fotboll nu och varit på min kusins kalas.


Fotbolls matchen förlorade vi -.- Men vi spelade bra och vi kunde lika gärna ha vunnit,för dom fick ett mål som egentligen inte var inne. Och vi hade också en sån chans där bollen var lika mycket inne som vid deras mål. Men fick vi något mål - Nej! -.- Dumma domare.

Sen så spöregnade det HELA matchen /: Frös jättemycket och alla var helt blöta. Kommer säkert bli förskyld.


Lite regn bilder c: Det har typ regnat hela dagen :o

 

 

 

Av jullannfoto - 26 maj 2013 11:21

Ska snart spela en fotbollsmatch igen. Mycket fotboll den här helgen, men det är bara roligt! ;)

Hoppas bara att vi vinner den här matchen. Vi förlorade ju båda igår /:



Visste inte vilken bild jag skulle lägga ut, så det fick bli på minna kaniner Skilla & Snuffa  ♥

 

Follow on Bloglovin

Presentation ♥


Hej och välkommen till min blogg ♥

Jag är en tjej på 12 år som gillar att fota och spela fotboll

Jag har haft rätt så många bloggar, men nu väljer jag att satsa mycket på den här bloggen, så jag hoppas att just DU stannar ♥

Vi ses :*

Fråga här om du undrar något ♥

22 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vad ska du göra i sommar?♥
 Vara hemma typ
 Åka till landet
 Åka runt i sverige
 Åka till ett annat land
 Åka till månen
 Något helt annat (skriv gärna i en kommentar vad du ska göra isånnafall) ;)

Sök i bloggen ♥

Tidigare år

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Pink Horizontal Stripe Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards