Jullann ♥

Alla inlägg under april 2013

Av jullannfoto - 30 april 2013 16:36

Valborg idag :D Ska snart gå till maj brasan. fast först ska Felle komma och typ äta mat, sen ska vi gå.


förlåt också om jag nt hann blogga igår /:

Men jag hann nt..:(


 

 

Hahahah, jag vet jätteful bild, gjorde den bara lite snabbt ;D

Om det nt syns så är det en majbrasa c:

Av jullannfoto - 28 april 2013 19:38

Idag så har jag varit med Felle och spelat en fotbollsmatch mot Hammarby

eeh, ja det gick nt så bra....
Hammarby vann med 6-1 ._.

men dom gjorde några onödiga mål där på slutet ._. Aja...


Sen har jag varit hos Farmor. Innan det var jag också på Hollister och bytte en tröja.

Såhär ser den ut ;)

 

 

Av jullannfoto - 28 april 2013 19:13

Förlåt för att jag inte har bloggat ngt idag, men vi har nt haft ngt internet D:

Men nu så bloggar jag.


Här är bilderna från matchen igår ;)

 

Tyresö - Linköping

 

Lite godis...;D

 

Och Pia Sundhage, Haha vi träffade henne efter matchen ;)





Av jullannfoto - 27 april 2013 18:51

Glömde förut att säga att idag så skulle mitt fotbollslag åka och kolla på Tyresö - Linköping ;)
Det var väl roligt. Tyresö vann med 2-0 ;D Bra!


Nu är jag hemma och Felle ska snart komma över och sova över hos mig ;)


Så bilderna från matchen får ni se sen eller imorgon ;)


 

Av jullannfoto - 27 april 2013 10:44

Idag så ska jag leka med min kompis Felle. Förmodligen sova över hos henne också. eller att hon sover över hos mig.

Sen ska jag väl nt göra så mke mer ;)


Jaja, här är det jag har på mig idag.

Ni får komentera i fall ni tycker att jag ska fortsätta visa vad jag har på mig, alltså outfit bilder, eller om jag inte ska göra det. Komentera! Jag vill veta! :D


  

Jag vet, dålig bild. men jag tog bilden med min dator bara för att jag e så lat...

Av jullannfoto - 27 april 2013 09:30

Hej hej, och godmorgon :D

Vaknade för en stund sen och läste ut en bok...
Den vara bara så sorglig. I slutet alltså.

Själva boken var nog för lite äldra än jag men det var bara så sorlig ;(

Den handlade om kärlek och lite vänskap. Men om ni vill veta det sorgliga får ni läsa boken själv ;)


Såhär ser den ut. Och ja ni ser ju vem som skrivit den och vad den heter ;)

 

Men det finns också en bok innan den här som är bra om man läser den före.


Såhär ser den ut:

 


Klassredan alltså första boken i serien var väl bra och den passar väl i ungefär min ålder. men tänk på om man läser Malin + Rasmus = Sant så ska man nog vara lite äldre...Cx


Av jullannfoto - 26 april 2013 19:44

  

Så skönt med fredag. En hel helg framför sig. Fast söndagar är jobbiga för då vet man att det är måndag nästa dag D:
men nu är det fredag så. FREDAGSMYS! xD

Av jullannfoto - 26 april 2013 16:31

Fredag idag! :D

Börjde dagen med ett So prov. -.-

Men det gick väl bra, Fast jag jag tyckte att vi hade lite för lite tid på oss, vi hade 1 och en halv timme bara, eller bara och bara, jag vet nt hur lång tid som är lång tid eller asså....o.o

Aja, det var för kort tid i alla fall. Punk slut! Haha.

Nämen, det var också vissa som blev klara när jag typ var på fråga 2 eller 3, jag bara Whaaat?!

Haaha, men jag är väl rätt så nöjd i alla fall ;)


Sen gick jag hem, och var ute lite med kaninerna. har också precis ätit glass ;D Nam nam..8)


redigerade en bild på en blomma och blev rätt nöjd...c:

 


Follow on Bloglovin

Presentation ♥


Hej och välkommen till min blogg ♥

Jag är en tjej på 12 år som gillar att fota och spela fotboll

Jag har haft rätt så många bloggar, men nu väljer jag att satsa mycket på den här bloggen, så jag hoppas att just DU stannar ♥

Vi ses :*

Fråga här om du undrar något ♥

22 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vad ska du göra i sommar?♥
 Vara hemma typ
 Åka till landet
 Åka runt i sverige
 Åka till ett annat land
 Åka till månen
 Något helt annat (skriv gärna i en kommentar vad du ska göra isånnafall) ;)

Sök i bloggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Pink Horizontal Stripe Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards