Jullann ♥

Alla inlägg under november 2012

Av jullannfoto - 1 november 2012 14:43

Har varit i Farsta centrum nu och kollat på jeans! Behöver värkligen det...jag har rätt så många jeans men på typ alla dom jeansen är det fejk fickor! Och jag skulle behöva fickor!
Jag köpte ett par jeans.kan visa en bild på dom sen :)

Nu ska jag spela Sims :D

 

Av jullannfoto - 1 november 2012 08:56

Han inte blogga igår så jag tänkte visa lite bilder nu från vårat typ halloween mys

typ! ;)
 

   

 

Follow on Bloglovin

Presentation ♥


Hej och välkommen till min blogg ♥

Jag är en tjej på 12 år som gillar att fota och spela fotboll

Jag har haft rätt så många bloggar, men nu väljer jag att satsa mycket på den här bloggen, så jag hoppas att just DU stannar ♥

Vi ses :*

Fråga här om du undrar något ♥

22 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vad ska du göra i sommar?♥
 Vara hemma typ
 Åka till landet
 Åka runt i sverige
 Åka till ett annat land
 Åka till månen
 Något helt annat (skriv gärna i en kommentar vad du ska göra isånnafall) ;)

Sök i bloggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Pink Horizontal Stripe Pointer

Skapa flashcards