Jullann ♥

Alla inlägg under maj 2013

Av jullannfoto - 9 maj 2013 15:13

Har suttit och ritat lite idag ;D

Testade ngra färg pennor som jag fick när jag fyllde år..


egentligen gillar jag inte att använda färg pennor, speciellt inte tusch (stav?)

men jag testade och det blev rätt så bra faktiskt :)


 

1. blyerts                                    2. Svart tusch penna                            3. färg tusch pennor


 

Av jullannfoto - 9 maj 2013 12:07

 

 

 

Älskar verkligen den här blomman. Haha typ bara för att den heter Skilla, som min kanin heter ;)

Nemen den är fin och när den kommer känns det som vår!

Av jullannfoto - 9 maj 2013 09:49

Har äntligen blivit hyfsat frisk. Är fortfarande förskyld, men men...

Och Äntligen fungerar min dator igen så jag slipper titta på tv hela tiden -.-


Nemen allvarligt. igår såg jag typ på tv heeela dagen eftersom jag nt orkade ngt annat. Och

det endå "roliga" som fanns var på barnkanalen. Så igår när jag skulle sova var det endå jag kunde tänka på typ

byggarebob D:


Byggarebob låten och typ ngn annan konstig låt hade fasnat på huvudet ._.

Jaja....c:


 

Hahhahahaha, så dåålig xD

Vet nt vad jag gör när jag filmar mig själv heller....Cx
 

Av jullannfoto - 8 maj 2013 20:10

Av jullannfoto - 8 maj 2013 12:37

asså OMG kan nt fatta. Dööör seriöst här. Det är BYGGAREBOB på tv D: :D
Asså OMG OMG OMG OMG

Men allvarligt. Har så tråkigt -.-

Av jullannfoto - 8 maj 2013 07:38

Är hemma från skolan idag. Gick hem efter lunch igår också för att jag kände mig sjuk. Så jag orkade Inte blogga igår /:

Men idag mår jag lite bättre men får se hur mke jag bloggar...

Av jullannfoto - 6 maj 2013 19:43

Hej. Nu bloggar jag från mobilen igen. Datorn är typ fortfarande knäpp så jag kan nt blogga från datorn :(

Ska försöka fixa det så snabbt som möjligt. Men jaja. Ha en bra dag alla :)

Av jullannfoto - 5 maj 2013 16:26

Har precis ätit jordgubbar. Det är bara så gooott <3 :D

Nu så bloggar jag också från mobilen igen för min dator har blivit jätte konstig. När jag går in på internet så bara laddar den. Det kmr aldrig fram ngt. Någon som vet vad det är för fel??? :O

Follow on Bloglovin

Presentation ♥


Hej och välkommen till min blogg ♥

Jag är en tjej på 12 år som gillar att fota och spela fotboll

Jag har haft rätt så många bloggar, men nu väljer jag att satsa mycket på den här bloggen, så jag hoppas att just DU stannar ♥

Vi ses :*

Fråga här om du undrar något ♥

22 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vad ska du göra i sommar?♥
 Vara hemma typ
 Åka till landet
 Åka runt i sverige
 Åka till ett annat land
 Åka till månen
 Något helt annat (skriv gärna i en kommentar vad du ska göra isånnafall) ;)

Sök i bloggen ♥

Tidigare år

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Pink Horizontal Stripe Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards