Jullann ♥

Direktlänk till inlägg 23 juli 2013

Av jullannfoto - 23 juli 2013 12:32

Nu har jag skaffat en blogg på blogg.se Och gud va svårt de va och fixa en design till den gemfört på bloggplatsen.se Men jag är typ klar och ska bara göra en header. Sen så kommer jag länka den i det sista inläggen på denna blogg :( Haha känns...

Av jullannfoto - 22 juli 2013 12:52

Förlåt för att jag typ inte har bloggat nånting, men jag har ingen alls lusta att fortsätta blogga på den här bloggen /: Så jag ska förmodligen göra en ny blogg på blogg.se idag elr imorgon ;) Hoppas ni vill läsa den där istället :)   Jaja, här ä...

Av jullannfoto - 21 juli 2013 10:44

Hej alla ❤   Har tänkt lite på att göra en ny blogg på blogg.se istället. Har liksom tröttnat lite på bloggplatsen.se och skulle gärna vilja fixa mer med designen och sånt, som man kan på blogg.seEller vad tycker ni? Kommentera!   ...

Av jullannfoto - 20 juli 2013 18:32

               

Av jullannfoto - 20 juli 2013 13:20


Nu är jag hemma, Planet gick typ kl 12, mitt i natten. och vi landade i sverige typ halv 4. Sen så fick vi vänta jättelänge på våra väskor. och sen åkte vi hem. Jag sommnade kl halv 6 typ på morgonen, och sov typ tills nu, kl 1 typ.Så nu har jag ätit...

Follow on Bloglovin

Presentation ♥


Hej och välkommen till min blogg ♥

Jag är en tjej på 12 år som gillar att fota och spela fotboll

Jag har haft rätt så många bloggar, men nu väljer jag att satsa mycket på den här bloggen, så jag hoppas att just DU stannar ♥

Vi ses :*

Fråga här om du undrar något ♥

22 besvarade frågor

Omröstning ♥

Vad ska du göra i sommar?♥
 Vara hemma typ
 Åka till landet
 Åka runt i sverige
 Åka till ett annat land
 Åka till månen
 Något helt annat (skriv gärna i en kommentar vad du ska göra isånnafall) ;)

Sök i bloggen ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

Pink Horizontal Stripe Pointer

Skapa flashcards